Novetats

 

 

Los hombres que no amaban a las mujeres

Stieg Larsson

Harriet Vanger desapareció hace 36 años durante un carnaval de verano en la isla sueca Hedeby, propiedad prácticamente exclusiva de la poderosa familia Vanger. A pesar del despliegue policial, no se encontró rastro de la muchacha de 16 años. ¿Se escapó? ¿Fue secuestrada? ¿Asesinada? Nadie lo sabe: el caso está cerrado, los detalles olvidados.

L’altre nom de Laura

Benjamin Black

John Banville torna a donar la veu del seu alter ego Benjamin Black per continuar aportant a la novel·la negra la qualitat indiscutible d’un dels millors escriptors en llengua anglesa de l’actualitat.

La cançó de l’estiu

Daniel O’Hara

Àgil i llegidora tragicomèdia existencialista que narra el viatge al Marroc de Patatín, un barceloní obsessiu que voreja els quaranta.

Las trincheras del odio

Anne Perry

Anne Perry es conocida como la reina del crimen victoriano por sus novelas de misterio ambientadas en la Inglaterra del siglo XIX y protagonizadas por el inspector Monk.

Una dona a Jerusalem

A. B. Yehoshua

Una dona russa mor a Jerusalem, víctima d’un atemptat terrorista. El misteri sobre els seus orígens genera una investigació i un viatge a Rússia.

Cuentos de navegantes

Selección de Juan Bautista Duizeide

Mar y marinos, peripecias, aventuras, reflexiones, vida y muerte en los escenarios sobre los que el hombre navega y escribe desde que existe su memoria. Una forma estupenda de adentrarse en la vasta, inmensa geografía de la literatura naval. ARTURO PÉREZ-REVERTE

La tercera Verge

Fred Vargas

El gran fenomen de la literatura policíaca francesa que triomfa a la resta del món, en un nou i apassionant cas del comissari Adamsberg.

Indesign con XML para diseñadores

James J. Maivald

Cathy Palmer

Informática Diseño asistido y gráfico

Maya 2008

Dariush Derakhshani

Informática Diseño asistido y gráfico

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s